اظهارات دایی و ناظمی پس از پایان بازی پرسپولیس و داماش

 

افشین ناظمی سرمربی داماش در پایان بازی پرسپولیس و داماش گیلان گفت: پیروزی حق پرسپولیس بوده است اما از رییس کمیته انضباطی می‌خواهم که اتفاقات این بازی را بررسی کند.

به نقل از ایسنا، افشین ناظمی سرمربی تیم فوتبال داماش در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیس بهتر از ما بود. به دایی و تیمش تبریک می‌گویم. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم اما این کار را نکردیم.

او ادامه داد: هیچ موقع در مورد داوری نظر نمی‌دهم اما آن‌طور که همکارانم گفتند فکر می‌کنم گل اول پرسپولیس مشکوک بود و کارشناسان باید نظر دهند.

ناظمی گفت: فوتبال شرایط خاص خودش را دارد. ما آمده بودیم پرسپولیس را به زمین خودمان بکشانیم و از این موقعیت استفاده کنیم. به هر حال فوتبال است. یک روز خوب، یک روز بد. در کل پرسپولیس بهتر از ما بود.

افشین ناظمی ادامه داد: حسن‌زاده باید فیلم بازی را تماشا کند. تماشاگران به ما خیلی فحاشی کردند. فقط این نباشد که در رشت به خاطر کار تماشاگران از ما امتیاز کم شود و به این اتفاقات هم توجه کنند. سال گذشته هم که برخی می‌گویند اتفاقاتی افتاده جایگاه تماشاگران پرسپولیس با داماش دو کیلومتر فاصله داشت و اتفاقاتی که شما می‌گویید نیفتاده بود. به هر حال فکر می‌کنم حسن‌زاده باید فیلم این بازی را ببیند و درباره‌ی اتفاقات آن تصمیم‌گیری کند. 

از سوی دیگر علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر داماش گیلان در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به نبودن بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات هفته اخیر از بازیکنانی که بیشتر در اختیار داشتیم استفاده کردیم و سیستم بازی‌مان را هم تغییر دادیم. بچه‌ها هم خوب بازی کردند و خدا را شکر سه امتیاز باارزش به دست آوردیم. از هر جهت برتر از داماش بودیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم. خیلی خوب جنگیدند و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. شما هر چقدر کار کنید تیم ایده‌آلتان را به دست نمی‌آورید. باید پیشرفت کنیم. بازیکنان ما می‌توانند خیلی بهتر از این بازی کنند. امروز با این‌ که بردیم باید بهتر کار کنیم. مطمئنا این تیم هنوز جای کار دارد و باید بهتر از اینها شود.

او درباره‌ اعتراضش به داوری گفت: چرا اعتراض باید باعث محرومیت من شود؟ شما نگاه کنید! اگر اعتراض نکنم داور کنار 12-10 ثانیه پرچم بلند کرده و ممکن بود بازیکن حریف اخراج نشود. مردم که کور نیستند. ما این همه بیننده داریم. مگر من در صحبت‌هایم با داور چهارم بی‌ادبی کردم؟ ایشان به من گفت اعتراض نکن! من گفتم اگر اعتراض نکنم چه کسی اعتراض کند؟ گفتم کمک داور پرچمش را بلند کرد، چرا فقط برای ما نمی‌بینی؟ در اصفهان ندیدی، این‌جا هم پرچم را ندیدی. همین یک اشتباه کوچک می‌توانست تیم ما را عقب بیندازد. اگر یک موقعیت داماش به گل تبدیل می‌شد شاید همه چیز عوض می‌شد اما اگر آن خطا اعلام می‌شد، می‌توانستیم گل بزنیم. این‌که من می‌گویم سر جایت بنشین توهین کرده‌ام؟ شما می‌گویید صحبت من توهین بوده است. من را تهدید می‌کرد که مرا اخراج می‌کند. مگر من از اخراج شدن ترس دارم. این تبعاتی است که باید پس بدهم. هزینه‌هایی است که باید جلوی این هجمه‌ها بایستم. حرف‌هایی زده‌ام و باید هزینه‌هایش را بدهم. این هم یکی از هزینه‌هاست. 



نظرات شما عزیزان:

sobitarh
ساعت13:21---27 مهر 1392
http://site2.s2a.ir/سلام دوست عزیز وبت واقعا زیباست چرا به سایت تبدیلش نکنی اگر خواستی من برات به صورت رایگان این کارو انجام میدم فقط به سایتم سر بزن
مزایای تبدیل کردن به سایت
1-میاد تو گوگل
2-رنگینگ بالا
3-بازدید بالای 200 در روز و بالای 30 انلاین
4-بالاتر از سایت های دیگر قرار میگیره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : شنبه 26 مهر 1392 ا 23:17 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.